Środek do zwalczania przędziorków
Przędziorek to maleńki szkodnik, który bardzo szybko się rozmnaża, uwielbia suche powietrze i wysoką temperaturę, a jego pojawienie się na roślinie może wyrządzić wiele szkód.
Rozpoznajesz te objawy?
- żółte plamki na liściach
- jasne przebarwienia wzdłuż nerwów
- po dłuższym czasie żerowania liście żółkną, zwijają się i opadają
- mała i gęsta pajęczynka na spodniej stronie liści, w rozwidleniach pędów i na ich wierzchołkach
To znak, że jest u Ciebie przędziorek.
Ważne, by w okresie wegetacji, gdy temperatury robią się wyższe obserwować rośliny, aby w porę wykryć intruza, a jeśli się już pojawi dobrym sposobem na jego zwalczenie jest zastosowanie środka Floramite 240 SC.
Jest to preparat kontaktowy, który zwalcza zarówno jaja przędziorka i jego dorosłą formę.
Działa na przędziorka chmielowca i inne przędziorki.
Środek bezpieczny dla pszczół i innych zapylaczy
Do jakich roślin stosować:
- rośliny jadalne (ogórek, pomidor, truskawki)
- rośliny ozdobne (róża, chryzantemy
Dawkowanie
- ogórek pod osłonami, pomidor, bakłażan, papryka pod osłonami - 4 ml / 10 litrów wody/ 100 mkw
- róża chryzantema pod osłonami - 4 ml / 10 litrów wody / 50 mkw
- truskawka - 4-6 ml / 10 litrów wody / 100 mk
KARENCJA - tylko 1 dzień
WYDAJNOŚĆ - 10 ml / 25 litrów wody
SPOSÓB UŻYCIA
- Wstrząśnij opakowanie i odmierz potrzebną ilość preparatu
- Wlej do opryskiwacza i uzupełnij wymaganą ilością wody
- Wymieszaj, a następnie dokładnie spryskaj każdą część rośliny
Zawartość substancji czynnej: bifenazat – (związek z grupy karbazynianów) – 240 g/l (22,62%).
Opakowanie: 10 ml
Ze środków ochrony roślin należy korzystać z zachowaniem bezpieczeństwa. Przed każdym użyciem przeczytaj informację zamieszczone w etykiecie i informacje dotyczące produktu. Nabycie środków ochrony roślin mogą dokonywać jedynie osoby pełnoletnie oraz posiadające kwalifikacje wymagane od osób nabywających środki ochrony roślin, określone w art.28 ustawy o środkach ochrony roślin z dnia 08.03.2013
Wyświetlane są wszystkie opinie (pozytywne i negatywne). Nie weryfikujemy, czy pochodzą one od klientów, którzy kupili dany produkt.