Koszyk

produktów: 0

wartość: 0,00 zł

przejdź do koszyka

Promocje
Piwonia "Belleville" - 1 szt.
Piwonia "Belleville" - 1 szt.
35,26 zł 22,92 zł
szt.
Czosnek ozdobny "Red Mohican" - 3 szt.
Czosnek ozdobny "Red Mohican" - 3 szt.
17,39 zł 11,30 zł
szt.
Narcyz "TETE-A-TETE" - 30 szt.
Narcyz "TETE-A-TETE" - 30 szt.
17,87 zł 11,62 zł
szt.
Hiacynt "Gipsy Queen" - 10 szt.
Hiacynt "Gipsy Queen" - 10 szt.
25,44 zł 16,54 zł
szt.
 Narcyz "Petit four" - 5 szt.
Narcyz "Petit four" - 5 szt.
15,78 zł 10,26 zł
szt.
Hippeastrum, Amarylis Red Lion - 1 szt.
Hippeastrum, Amarylis Red Lion - 1 szt.
14,41 zł 9,37 zł
szt.
Szafirek "Macrocarpum" - 5 szt.
Szafirek "Macrocarpum" - 5 szt.
18,11 zł 11,77 zł
szt.
Tulipan "Bull's Eye" - 10 szt.
Tulipan "Bull's Eye" - 10 szt.
30,43 zł 19,78 zł
szt.
 Lilia "Apricot Fudge" - 2 szt.
Lilia "Apricot Fudge" - 2 szt.
16,74 zł 10,88 zł
Narcyz "Orange Juice" - 15 szt.
Narcyz "Orange Juice" - 15 szt.
23,67 zł 15,39 zł
szt.
Irys - kosaciec bródkowy czarny "Black Night" - 3 szt
Irys - kosaciec bródkowy czarny "Black Night" - 3 szt
19,27 zł 12,53 zł
szt.
Brodiaea, Hiacynt kalifornijski,  "Queen Fabiola"- 30 szt
Brodiaea, Hiacynt kalifornijski, "Queen Fabiola"- 30 szt
6,76 zł 4,39 zł
Produkt dnia
Kalendarz ogrodniczy 2021
Kalendarz ogrodniczy 2021
64,90 zł
Irys - kosaciec bródkowy biały - 3 szt.
Irys - kosaciec bródkowy biały - 3 szt.
18,60 zł 12,09 zł
szt.
Zwroty i reklamacje

Wiążąc się umowami z producentami braliśmy pod uwagę dobro konsumentów oraz bezpieczeństwo zakupów. Skupiliśmy się na produktach wysokiej jakości, sprawdzonych i skutecznych. Wszystkie z nich objęte są dodatkowo gwarancją. Jeśli jednak odczujecie Państwo niezadowolenie ze zrobionych zakupów – macie możliwość dokonania zwrotu towaru w ciągu 14 dni od otrzymania przesyłki. Wystarczy poczynić kilka kroków opisanych w poniższej instrukcji.

Zwroty prosimy kierować na adres:

Lidia Baran
Garden e-Commerce
ul. Bysewska 18
80-298 Gdańsk

z dopiskiem "zwrot" lub "reklamacja"

Zwrot towaru – opis i procedura

 

Zwracany towar należy wysłać w nieuszkodzonym, oryginalnym opakowaniu wraz z całą jego zawartością po uprzednim zgłoszeniu tego zamiaru obsłudze sklepu dla ogrodu. W przypadku uznania prawidłowości całej procedury oraz kompletności produktu - zwrot pieniędzy w kwocie równej cenie, jaką Klient zapłacił za dany produkt będzie przesłany w ciągu 14 dni roboczych przelewem na numer konta bankowego Klienta. * Koszt transportu produktu zwracanego pokrywa klient.

Procedura:

  1. Zgłoszenie drogą mailową obsłudze Sklepu dla Ogrodu chęci dokonania zwrotu zakupionego produktu/ zakupionych produktów. Mail na adres: zamowienia@zielonepogotowie.pl

    Mail powinien zawierać:

    - imię i nazwisko,
    - adres,
    - numer zamówienia,
    - nazwę zwracanego towaru,
    - numer katalogowy,
    - ilość produktów.
    Pobierz formularz odstąpienia od umowy tutaj.

  2. Po otrzymaniu Państwa maila - obsługa nawiązuje kontakt telefoniczny, bądź odpisuje mailowo, ustalając wspólnie szczegóły przebiegu procedury zwrotu.

  3. Przygotowanie przez Klienta paczki zwrotnej – informacje podstawowe.
    - produkt musi być kompletny,
    - produkt nie może nosić ślady jakiegokolwiek użytkowania,
    - produkt posiada oryginalne, niezniszczone opakowanie producenta.

  4. Wysyłka paczki (na koszt Klienta/nabywcy) - towar należy zwrócić na adres wskazany przez pracownika sklepu drogą mailową.

 

Reklamacja – opis i procedura

 

Wszystkie produkty oferowane przez zielonepogotowie.pl objęte są gwarancją nadaną przez producenta. Jeśli reklamacja dotyczy uszkodzeń w transporcie – prosimy o spisanie protokołu szkodowego oraz kontakt z obsługą. Innego rodzaju reklamacje również podlegają poniższej procedurze i podlegają rozpatrzeniu.

 

Procedura:

  1. Spisanie protokołu szkodowego – jeśli przesyłka została uszkodzona podczas transportu.
  2. Zgłoszenie obsłudze sklepu reklamacji drogą mailową na adres: zamowienia@zielonepogotowie.pl

    Mail powinien zawierać:

    - imię i nazwisko,
    - adres,
    - numer zamówienia,
    - nazwę zwracanego towaru,
    - numer katalogowy,
    - ilość produktów,
    - zdjęcia uszkodzeń – obowiązkowe do rozpatrzenia reklamacji!

  3. Po otrzymaniu Państwa maila - obsługa nawiązuje kontakt telefoniczny, bądź odpisuje mailowo w celu ustalenia szczegółów rozpatrzenia reklamacji – możliwych do podjęcia dalszych kroków.

 

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl