A+ Wysoki kontrast
Zwroty i reklamacje

Wiążąc się umowami z producentami braliśmy pod uwagę dobro konsumentów oraz bezpieczeństwo zakupów. Skupiliśmy się na produktach wysokiej jakości, sprawdzonych i skutecznych. Wszystkie z nich objęte są dodatkowo gwarancją. Jeśli jednak odczujecie Państwo niezadowolenie ze zrobionych zakupów – macie możliwość dokonania zwrotu towaru w ciągu 14 dni od otrzymania przesyłki. Wystarczy poczynić kilka kroków opisanych w poniższej instrukcji.

Uwaga!

Prosimy o nienadawanie zwrotów do Paczkomatów oraz za pośrednictwem Poczty Polskiej – takich paczek nie jesteśmy w stanie odebrać i zostaną zwrócone przez przewoźnika do nadawcy.

Zwroty prosimy kierować na adres:

Lidia Baran
Panattoni Park Tricity North
Insidelog – Garden e-Commerce Sp. z o. o.
ul. Działkowców 15
84-230 Rumia
BRAMA T4

z dopiskiem "zwrot" lub "reklamacja"

Zwrot towaru – opis i procedura

 

Zwracany towar należy wysłać w nieuszkodzonym, oryginalnym opakowaniu wraz z całą jego zawartością po uprzednim zgłoszeniu tego zamiaru obsłudze sklepu dla ogrodu. W przypadku uznania prawidłowości całej procedury oraz kompletności produktu - zwrot pieniędzy w kwocie równej cenie, jaką Klient zapłacił za dany produkt będzie przesłany w ciągu 14 dni roboczych przelewem na numer konta bankowego Klienta. * Koszt transportu produktu zwracanego pokrywa klient.

Procedura:

  1. Zgłoszenie drogą mailową obsłudze Sklepu dla Ogrodu chęci dokonania zwrotu zakupionego produktu/ zakupionych produktów. Mail na adres: zamowienia@zielonepogotowie.pl

    Mail powinien zawierać:

    - imię i nazwisko,
    - adres,
    - numer zamówienia,
    - nazwę zwracanego towaru,
    - numer katalogowy,
    - ilość produktów.
    Pobierz formularz odstąpienia od umowy tutaj.

  2. Po otrzymaniu Państwa maila - obsługa nawiązuje kontakt telefoniczny, bądź odpisuje mailowo, ustalając wspólnie szczegóły przebiegu procedury zwrotu.

  3. Przygotowanie przez Klienta paczki zwrotnej – informacje podstawowe.
    - produkt musi być kompletny,
    - produkt nie może nosić ślady jakiegokolwiek użytkowania,
    - produkt posiada oryginalne, niezniszczone opakowanie producenta.

  4. Wysyłka paczki (na koszt Klienta/nabywcy) - towar należy zwrócić na adres wskazany przez pracownika sklepu drogą mailową.

 

Nowość! Dokonaj zwrotu za pomocą Szybkich Zwrotów InPost - wystarczy kliknąć w link i uzupełnić formularz, by wygenerować darmowy kod zwrotny do nadania paczki. Przygotuj numer swojego zamówienia oraz numer zwracanej przesyłki (umieszczony na etykiecie wysyłkowej). Po wypełnieniu i zatwierdzeniu formularza wyświetli się kod w formie 10 cyfr oraz kod QR, z którym należy udać się do Paczkomatu i wpisać go (10 cyfr) lub zeskanować (kod QR) oraz umieścić paczkę w skrytce. To wszystko, paczka wraca do nas!

 


kliknij tutaj aby przejść do formularza

  

Odstąpienie od umowy w przypadku sadzonek (żywych roślin):

W sytuacji, kiedy przedmiotem zakupu jest rzecz ulegająca szybkiemu zepsuciu lub mająca krótki termin przydatności do użycia konsumentom nie przysługuje prawo odstąpienia od umowy. Rośliny są towarem, który może ulec szybkiemu zepsuciu, dlatego nie podlegają one zwrotowi.

Podstawa prawna:

Art. 38. Ustawy z dnia 30 maja 2014 roku o prawach konsumenta: Prawo odstąpienia od umowy zawartej poza lokalem przedsiębiorstwa lub na odległość nie przysługuje konsumentowi w odniesieniu do umów:

4) w której przedmiotem świadczenia jest rzecz ulegająca szybkiemu zepsuciu lub mająca krótki termin przydatności do użycia.

 

Reklamacja – opis i procedura

 

Wszystkie produkty oferowane przez zielonepogotowie.pl objęte są gwarancją nadaną przez producenta. Jeśli reklamacja dotyczy uszkodzeń w transporcie – prosimy o spisanie protokołu szkodowego oraz kontakt z obsługą. Innego rodzaju reklamacje również podlegają poniższej procedurze i podlegają rozpatrzeniu.

 

Procedura:

  1. Spisanie protokołu szkodowego – jeśli przesyłka została uszkodzona podczas transportu.
  2. Zgłoszenie obsłudze sklepu reklamacji drogą mailową na adres: zamowienia@zielonepogotowie.pl

    Mail powinien zawierać:

    - imię i nazwisko,
    - adres,
    - numer zamówienia,
    - nazwę zwracanego towaru,
    - numer katalogowy,
    - ilość produktów,
    - zdjęcia uszkodzeń – obowiązkowe do rozpatrzenia reklamacji!

  3. Po otrzymaniu Państwa maila - obsługa nawiązuje kontakt telefoniczny, bądź odpisuje mailowo w celu ustalenia szczegółów rozpatrzenia reklamacji – możliwych do podjęcia dalszych kroków.

 

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper Premium