Koszyk

produktów: 0

wartość: 0,00 zł

przejdź do koszyka

Promocje
Pistolet zraszający wąskodyszny beżowy
Pistolet zraszający wąskodyszny beżowy
19,90 zł 14,99 zł
szt.
Pistolet zraszający szerokodyszny beżowy
Pistolet zraszający szerokodyszny beżowy
24,90 zł 19,99 zł
szt.
Wąż ogrodowy rozciągliwy - cały zestaw
Wąż ogrodowy rozciągliwy - cały zestaw
169,00 zł 149,99 zł
szt.
Wąż ogrodowy rozciągliwy - wersja PRO
Wąż ogrodowy rozciągliwy - wersja PRO
189,00 zł 154,99 zł
szt.
Zraszacz rotacyjny 3-ramienny
Zraszacz rotacyjny 3-ramienny
29,99 zł 19,99 zł
szt.
Zraszacz na szpilce 5 trybów pracy
Zraszacz na szpilce 5 trybów pracy
29,99 zł 24,99 zł
szt.
Pistolet zraszający metalowy
Pistolet zraszający metalowy
39,00 zł 29,99 zł
szt.
Pistolet zraszający szerokodyszny zielony anyż
Pistolet zraszający szerokodyszny zielony anyż
24,90 zł 19,99 zł
szt.
Pistolet zraszający wąskodyszny zielony anyż
Pistolet zraszający wąskodyszny zielony anyż
19,90 zł 14,99 zł
szt.
Produkt dnia
Zwroty i reklamacje

Wiążąc się umowami z producentami braliśmy pod uwagę dobro konsumentów oraz bezpieczeństwo zakupów. Skupiliśmy się na produktach wysokiej jakości, sprawdzonych i skutecznych. Wszystkie z nich objęte są dodatkowo gwarancją. Jeśli jednak odczujecie Państwo niezadowolenie ze zrobionych zakupów – macie możliwość dokonania zwrotu towaru w ciągu 14 dni od otrzymania przesyłki. Wystarczy poczynić kilka kroków opisanych w poniższej instrukcji.

Zwroty prosimy kierować na adres:

Garden e-Commerce
ul. Przemysłowa 5
84-110 Kartoszyno

z dopiskiem "zwrot" lub "reklamacja"

Zwrot towaru – opis i procedura

 

Zwracany towar należy wysłać w nieuszkodzonym, oryginalnym opakowaniu wraz z całą jego zawartością po uprzednim zgłoszeniu tego zamiaru obsłudze sklepu dla ogrodu. W przypadku uznania prawidłowości całej procedury oraz kompletności produktu - zwrot pieniędzy w kwocie równej cenie, jaką Klient zapłacił za dany produkt będzie przesłany w ciągu 14 dni roboczych przelewem na numer konta bankowego Klienta. * Koszt transportu produktu zwracanego pokrywa klient.

Procedura:

  1. Zgłoszenie drogą mailową obsłudze Sklepu dla Ogrodu chęci dokonania zwrotu zakupionego produktu/ zakupionych produktów. Mail na adres: zamowienia@zielonepogotowie.pl

    Mail powinien zawierać:

    - imię i nazwisko,
    - adres,
    - numer zamówienia,
    - nazwę zwracanego towaru,
    - numer katalogowy,
    - ilość produktów.
    Pobierz formularz odstąpienia od umowy tutaj.

  2. Po otrzymaniu Państwa maila - obsługa nawiązuje kontakt telefoniczny, bądź odpisuje mailowo, ustalając wspólnie szczegóły przebiegu procedury zwrotu.

  3. Przygotowanie przez Klienta paczki zwrotnej – informacje podstawowe.
    - produkt musi być kompletny,
    - produkt nie może nosić ślady jakiegokolwiek użytkowania,
    - produkt posiada oryginalne, niezniszczone opakowanie producenta.

  4. Wysyłka paczki (na koszt Klienta/nabywcy) - towar należy zwrócić na adres wskazany przez pracownika sklepu drogą mailową.

 

Reklamacja – opis i procedura

 

Wszystkie produkty oferowane przez zielonepogotowie.pl objęte są gwarancją nadaną przez producenta. Jeśli reklamacja dotyczy uszkodzeń w transporcie – prosimy o spisanie protokołu szkodowego oraz kontakt z obsługą. Innego rodzaju reklamacje również podlegają poniższej procedurze i podlegają rozpatrzeniu.

 

Procedura:

  1. Spisanie protokołu szkodowego – jeśli przesyłka została uszkodzona podczas transportu.
  2. Zgłoszenie obsłudze sklepu reklamacji drogą mailową na adres: zamowienia@zielonepogotowie.pl

    Mail powinien zawierać:

    - imię i nazwisko,
    - adres,
    - numer zamówienia,
    - nazwę zwracanego towaru,
    - numer katalogowy,
    - ilość produktów,
    - zdjęcia uszkodzeń – obowiązkowe do rozpatrzenia reklamacji!

  3. Po otrzymaniu Państwa maila - obsługa nawiązuje kontakt telefoniczny, bądź odpisuje mailowo w celu ustalenia szczegółów rozpatrzenia reklamacji – możliwych do podjęcia dalszych kroków.

 

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl